jag känner mig mjuk - i huvudet!

Woho - jag överlevde 12,5h arbete! En dag fullsmäckad med tusentals blommor, fina tanter som gärna vill stå och babbla, söta barn och massa sälj sälj sälj. Samt en träff med ett gammalt fylleragg och ett gammalt ligg - alltid lika intressant...
Tydligen hade det inte gått så bra de tidigare dagarna på utförsäljningen, men snacka om att det gick bra idag :)

Då dagen var väldigt lång så har jag gått på godis i princip hela dagen, och precis när jag ska ta en stor tugga av en godis, så dyker en liten flicka upp precis framför mig tillsammans med sin mamma:

F - Vad gjorde du för nått?
C - Åt en liten godis... (med munnen full)
F - (tittar bara tyst och väldigt skeptiskt på mig!)
C - Fast det får man ju inte göra, då det är onsdag idag!
F - Men varför gjorde du det då?
C - För att jag ska jobba väääldigt länge idag! Så man kan säga att jag fuskade lite...
F - Ha! Jag ska också fuska!
- sen skuttade hon iväg och jag fick lite dåligt samvete då jag lärt en liten unge att fuska med lördagsgodiset!
1 kommentar
kajsa

va söt unge :)