kissie pga kyssar

Fyra timmar senare och mina fötter och ben värker efter all dans, och mina läppar liknar Kissies och de ser ut som jag pumpat dem fyllda med mitt eget lårfett. Men ni kan nog gissa er till vad jag sysslat med...

Två negativa saker med att gå ut nykter:
- man märker av smärtan i benen efter för mycket dans
- man märker av den syrliga doften av svett, öl och utsbilda drinkar

De personer som säger att man måste ha alkohol i kroppen för att kunna dansa och njuta av livets roliga, är små sorgliga filurer. De fem första minuterna kanske var lite stela, men därefter dansade vi nonstop i 4h, och jag dansar nog mer som nykter än onykter!


Så min första nyktra utgång sen augusti, kan inte få annat än betyget väl godkänt! Jag har dansat och haft roligt med världens finaste vänner, skrattat åt skämt och roliga människor, vågat flörta nykter och fått den söta pojke jag var ute efter + hans telefonnr! ;) Med andra ord, en väldigt lyckad kväll!

NU måste jag sova, och jag ber till gudarna att hångelsvullnaden lagt sig efter en natts sömn och att fötterna och benens värk försvinner. Godnatt alla söta :)


Hahaha, hej anka! trött anka!
2 kommentarer
Sophia

Ojojoj.. ring mig när du vaknat! Jag vill höra allt!!!



Och ja, Ernst på gayklubb kan ju lätt misstolkas.. haha.. =)

caro - passion for passion!

Hahaha ja, visst vare kul att vi inte får kalla henne ernst! :D haha :D fast vi gick ju aldrig till en gayklubb!