konichiwa bitches

- söder är nog stockholms finaste stadsdel, har promenerat runt både morgon och kväll inom loppet av samma dygn och jag tröttnar aldrig på hur vackert det är!

- jag har en lättare värk i ryggen och kunde liksom inte komma på varför, tills det slog mig - mannen från igår var lite mer än ett huvud längre än mig, så vi liksom hamnade i nån ställning som nu gör att jag har ont i ryggen! haha

- min kära bästis sitter nu på planet till thailand, och är inte hemma igen förrän om två veckor! Kan låta löjligt, men jag kan liksom fortfarande inte ta in att vi inte kommer höras minst fem gånger om dagen och att hon inte är en kvar ifrån mig!<3 Saknar dig redan!

- jag är liksom fortfarande taggad från gårdagen, det blev så jäkla lyckat och jag längtar redan till nästa gång! Jösses, man känner sig som en artonåring på nytt!

- "rika barn leka bäst" är nog en av de bästa filmerna som någonsin gjorts, och den ska jag titta på ikväll

- erik hassle, salem al fakir och robyn är just nu de människor som skulle kunna göra mig till polyamorös! Så fantastiska, vackra och löjligt begåvade!<3 dessutom gör de mig till en stolt svennebanan!
0 kommentarer