lite konst, en helt vanlig fredag

Direkt efter jobbet möte jag upp syster och mamma, därefter började den långa vandringen ut till moster i sollentuna. Lite fika och sen åkte vi till hennes atelje - för att välja varsin tavla!!
1) tack gode gud att jag inte längre är sambo och därmed fick välja helt efter tycke och smak!
2) fasen vilken beslutsångest jag fick mellan två superfina tavlor!


- liten del av hennes atelje med några av hennes verk


- jag valde dels mellan dessa två


- och denna vackra


- men det blev slutligen denna vackra! Kan ni fatta att det är min fina favvomoster som målat denna? Så himla duktig!! Keep on Walking spelades i bakgrunden och något bara klickade till, den här tavlan är så jävla mycket Keep On Walking, det är skrivet över hela tavlan - och exakt vad jag behöver just nu!!
2 kommentarer
Sophia

Väldigt bra val vi gjorde! Och du, Nicole o Rodrigo gillade tavlan, så den fick godkänt! Jag ska hänga upp den idag!

Hörs sen, puss!

car0 - passion for passion

Woho! :D men vart ska din hänga, i sovrummet? För mig blir det ju liksom både sovrum o vardagsrum då dessa två delar :D hahah! kombon blev snäppet mer impad av din tavla, men jag är asnöjd! :D



puss puss