little black butterflies

Inledde morgonen med att nysa 7gr på raken - kanske inte så intressant, men jag kan meddela att man blir fullkomligt omskakad i hjärnan och vet knappt upp el ner!

Om en liten stund ska jag iväg till sjukhuset, och förutom alla vanliga prover så tas det andra virusprovet! Man tar vecka 1, vecka 4, vecka 12 och sen vecka 24, och provet idag tror jag är för att se hur pass bra kroppen karatekickat sönder viruset!
- jag har väldigt mycket av mitt barnasinne kvar, för jag ser liksom framför mig hur medicinerna, i form av små gubbar, bokstavligen karatekickar ner virusgubbarna - otroligt tillfredställande och peppande :)

Jag vet inte riktigt om jag ska vara nervös eller inte, för rent konkret har jag alla förutsättningar för att min kropp ska ta död på viruset snabbt och göra mig frisk. Men idag blir det ju liksom ett kvitto på om det går bra eller dåligt...

Jaja, håll tummarna för att mina medicingubbar + min kropp är jäkligt stark och bra och kickat ner en jäkla massa virus!

4 kommentarer
Jenny

Klart det kommer gå bra, de har säkert mörschat ner hela bakterieskiten. Let me know sis. Puss

Sophia

Nej men alltså lugn nu systrar - Karatekickar och jag vet inte allt! Herre mina dar! =)

Jenny

Men stora lillasyster..hahahaha

car0 - passion for passion

Haha ja! Det känns väldigt uppiggande att föreställa sig hur viruset liksom blir mos! :D