måndagsmys

Kommer precis från ett varmt bad med massa bubbel, har legat och mysläst en av Ensamma Mamma-böckerna, och serierna är så jäkla bra! Jag skrattade högt och rakt ut vid flera tillfällen, för det är så jäkla bra!

- ja, jag är den sortens boknörd som inte kan låta bli att skratta högt när det är roligt i böcker/serier, ibland måste jag tom stänga boken helt och lägga ifrån mig för att jag ska kunna sluta skratta!
  Minns fortfarande hur sur syrran blev när jag satt i baksätet i bilen på väg ut till landet och skrattade högt och länge åt Suneböckerna, och pappa som inte ens läst samma sida som jag skrattade lika högt i framsätet - bara för att jag skrattade - och syrran satt där och bara suckade!

Skrattar du också högt åt roliga serier i metro eller scener ur en bok, eller är du en sån som blir generad åt skrattarens vägnar och med rosa kinder tittar bort, eller dras du med i skrattet och fnissar med även fast du inte ens läst?


- två av sveriges bästa författare!
2 kommentarer
Melina

svar:tack så mycket :) hoppas du fortsätter kika in :)

Sophia

Du är galen du!