mannen, myten, legenden!

Jag sprang på Adde igår! Ja, vår lilla aspuddspojke som en dag bara gick upp i rök. Men jag hotade snällt att jag tänker ringa honom inom en snar framtid och förväntar mig både att han svarar på mitt samtal samt bokar in en träff snart!

Vet inte vem som kommer bli gladast över att vi hänger igen, jag, mamma eller pappa? Det är lite lustigt det där med Adde, för han var ju vår bästis i åttan-nian, och vi fortsatte att hänga hela ettan och lite i tvåan? Men till saken hör att mina föräldrar fullkomligt älskar Adde!! Asså älskar-älskar lika mycket som sin egen/framtida svärson! Haha!

Alltid när jag och Adde kom hem från skolan så skedde detta:
C - Hej mamma! Nu är vi hemma
M - Hej hej (inifrån vardagsrummet, kommer ut och ser Adde)
M - Nejmen Adde! Hej! Kom in kom in! Är du hungrig?! :D <3
A - Hej Christina...
C - Eeh, hej! Hej mamma! Hej min mamma! (vinkar lite för att få uppmärksamhet)
sen lagade mamma middag, och det slutade alltid med att Adde åt upp Syrrans köttbit också, så när hon väl kom hem från skolan/jobbet fanns det ingen mat till henne! Haha, därmed så är han inte direkt favvo hos henne...
2 kommentarer
Sophia

Inte kul! Inte kul alls!

caro - passion for passion!

men mamma älskar adde för mycket för att säga åt han att inte äta upp ditt kött :D hahah