mina vårlöften!

Varför har vi bara nyårslöften? Jag minns inte ens om jag gav några, och även om jag gjorde det så har jag väl brutit dom vid det här laget... Men jag tänkte göra ett nytt försök och ge vårlöften!

Jajamänsan, men jag har ett krav - jag håller mig till mina löften, på villkoret att solen fortsätter stå högt på himlen, sticka folk i ögonen, och vara sådär härligt varm att träden och blommorna slår ut och växer, och att man kan ha skinnjacka, converse och kjol igen!

Så här kommer mina vårlöften:

1) jag lovar att bära solglasögon så fort solen är framme, även om jag råkar befinna mig på tuben eller i en galleria, så fort den kan sticka mig i ögonen kommer solglasögonen vara på

2) jag kommer ha picknick och grillkvällar ute så fort snön och isen försvinner, och så ofta mina kompisar är på

3) jag kommer bli förälskad och falla stenhårt för någon söt person som kommer skapa fjärilar i magen på mig!

4) jag kommer börja ta långa promenader igen, samt införa mina morgonpromenader

5) jag kommer trycka i mig glass så ofta jag promenerar runt med någon söt och så ofta min ekonomi tillåter

6) jag lovar att flörta med allt sött som rör sig, sprida kärlek, skapa endorfiner och pussas mycket!


- flera liknande middagar som denna kommer att ske kontiuerligt!


- vi kommer grilla i parker, och sen locka till oss massa hunkiga poliser! Win win!


- och jag kommer pussas och flörta runt med alla söta!


Så, har vi en deal våren? Jag håller mig till mina löften och du ser till att solen skiner!
0 kommentarer