när bojorna brister

Jag har så mycker planer i mitt lilla huvud och så mycket jag vill göra. 90% av planerna handlar om att lämna lilla landet lagom för en tid och utforska världen! Just nu har jag ju dock en behandling att avsluta vilket gör att jag måste befinna mig i Sverige och helst Stockholm under ett halvår framöver... Men efter det, jävlar i min lilla låda!

Planer som förhoppningsvis ska genomföras inom en snar framtid, dvs 5 år:
- Norge i sommar och jobba tillsammans med darlings
- Aupair i New Jersey = New York!! + en månads fritt visum i USA, till hösten/årskiftet
- Backpacka i Asien - Thailand, Kina, Japan, Indien - hela kittet!
- Upptäcka Sydamerika och kanske volontärarbeta?

Just nu ser jag livet som en transportsträcka, jag lever och mår bra men har vissa regler och grejer jag måste hålla mig till för att kunna bli frisk. Men vad gör ett halvår mot att leva ett friskt liv sen? Dessutom har jag massa saker att pyssla med under denna tid framöver:
- kirra körkortet
- jobba på min spanska
- nöjesläsa
- bli frisk

0 kommentarer