presenter från Sonia R

Idag fick jag hem lite presenter till mig själv från Sonia Rykiells förra kollektion, med undies. Jag föll pladask för de fina ränderna och det underbara materialet, och när kommer jag annars få möjlighet att köpa märkesgrejer som är en hårt arbetande ensamstående nollbarnsmamma?!

Paketet kom väldigt lägligt då jag var uppe innan solen och hade läkarmöte prick 07.00. Resultatet blev två rör blod och ett punkterat blodkärl på vänster handled. Jag är en såndär svårstucken, inte ens butterflynålarna funkar på mig, dvs barnnålar! (och ironiskt nog så hänger jag på samma klinik som pundarna... Haha, så även om jag skulle vara pundare så har jag inga kärl att sticka i!)



<3
1 kommentar
Ida

Vilka söta undies! Man känner sig alltid finare om man har läckra underkläder:D