sexpanik!

Aaah!! Kollade nyss in min kalender och insåg att nu på torsdag är det 1 april - deadline för en stor sexnovelltävling som Katerina Janouch håller i! Jag spanade ut detta för flera veckor sen, och nu vaknar jag till liv när det är två dagar kvar...
 
Men jag bara måste vara med i tävlingen! Jag har gott om snuskig fantasi så att det räcker och blir över, skrivandet är inget problem, och jag älskar att skriva om snusk, knull, sexiga detaljer och långa akter! Dessutom är det jäkligt fina priser - presentkort på Pom Pom Parlour + publicering i en kommande sexnovellbok!

Så nu har jag alltså två dagar på mig att komma på och få ner på papper - en riktigt smaskig, sexig, snuskig och asläcker historia, håll tummarna för mig!

1 kommentar
Janine

Good luck!

Bara sätta igång snusktankarna då:P