tant agda, 20 år

"I varje människas kropp gömmer sig en liten tant"

Det är helt sinnessjukt vad jag är trött, pratade nyss med ernst, och hon ligger fortfarande nerbäddad! "Fattar du hur dålig kondis jag måste ha om jag måste vila upp mig i 24h efter att ha dansat i 4h!!" HAHAHAHA!
- jag önskar jag kunde skylla på HC, men jag tror knappast det är en hållbar ursäkt - utan jag håller mig till att det var så sjukt länge sen jag var ute och träffade folk, dansade och var social - så min kropp är liksom i en liten chockbubbla! HAHAHA!

Skulle egentligen hängt med tjejerna, men alla är för döda så vi ligger och dör på varsitt håll! Får nog ta och skärpa mig när det kommer till konditionen, det är ju inte rimligt att behöva vara död en hel dag bara för att levt livet några timmar natten innan?! Det här känns ju fan värre än en baksmälla! Hahaha!



Två alternativ:
- antingen göra varm choklad och lägga mig ner i soffan och dö
- eller släcka promenadssuget, ta med doris och ta en vända på söder

Oavsett vilket, så är jag jävligt sugen på att hångla - men har verkligen ingen lust att prata med någon. Haha, inte den bästa kombon kanske, så vi får se vart natten slutar...
0 kommentarer