the winner takes it all

Det känns som en stor sten har fallit från mitt hjärta, hjärna och sinne, ett stort kapitel i mitt liv har tagit slut och det känns så jävla bra! Det finns inte längre några förpliktelser kvar och alla band sedan många år tillbaka är nu klippta.
   Jag trodde inte jag skulle märka av något särskilt, eller att livet bara skulle fortsätta rulla som vanligt - men det känns att något har förändrats och tagit slut - och det känns riktigt bra! 

Nu börjar nya kapitel skrivas och nya kulor sätts i rullning - release me har bytts ut mot the winner takes it all!



I´ve played all my cards
And that´s what you´ve done too
Nothing more to say
No more ace to play

The winner takes it all
The loser standing small
Beside the victory
That´s our destiny

4 kommentarer
moaaa

Svar; Hejsan! Hade du sagt detta för två timmar sedan så hade den varit din!

Tyvärr så är det en annan tjej som ska köpa den nu :o



Men kolla gärna runt på det andra jag säljer :)

Sophia

Oj vad fin bild!!! =) Snygga läppar!

delinda

låter bra tjejen =)

JESSICA

jag vet inte fick den av min vän och glömmer alltid bort att fråga vart den kommer ifrån=P men jag måååste göraaa det någongång, för haha jag ville också veta=)