tillfälligt avbrott

Jag har en vidrig huvudvärk som vägrar ge med sig, och då jag inte hade några godkända tabletter med mig till jobbet så har jag lidit sen 10. Så resten av kvällen kommer spenderas på rygg och jag ska roa mig med tvn och böcker. Har en halv seriebok kvar att läsa :)

- kan dock meddela att litet beslut som jag fattade för flera dagar sen, och som jag sen fick upprepat för mig av syster tidigare idag: allt och alla som inte ger mig något bra, positiv energi, kärlek, omtanke, glädje - utan idioter som bara phuckar upp, vägrar ge sig eller rent allmänt bara pajar för mig - tänkte jag nu vinka hej då!

2 kommentarer
Ida

Ja såna idioter är inte värda att spilla någon tid på, de har så tråkliga liv att de måste sabba för andra för att slippa känna efter hur dåligt de mår själva. Tragiskt.



Hoppas huvudvärken går över snart, och en fika är kirrad! Pusss

caro - passion for passion!

Ja, men visst är det tragiskt! Tänk att det finns dom som liksom systematiskt jobbar för att sänka andra, för att liksom få sig själva att må bättre!! Så sorligt, och en riktig börda - därmed inte värda att lägga energi på! :)



Wohoo! :D fan vad kul det ska bli att ses live! :D puss puss!