time out

Så mycket som händer och så mycket som snurrar i min lilla hjärna - håller tummarna för att efter ikväll kommer en stor grej fallit bort från mina tankar, ska bli så skönt! 

Ska ta en liten time out och stänga ute världen för en stund och bara fokusera på mig själv - pyssla om mig själv från topp till tå och rensa tankarna! Lugna Favoriter är på högsta volym och badrummet är fyllt med tända ljus, känner mig redan harmonisk :)

- hur ofta tar man sig egentligen den tiden, som är så nödvändig? En timme eller två då man bara stänger ute världen, fokuserar helt på sig själv och låtar tankarna rensas. En stund då man laddar batterierna, ignorerar allt jobbigt och idioter, rensar bort jobbiga tankar och dumma känslor - och fyller på med glada tankar, roliga planer, peppande ord och egokärlek!

1 kommentar
Sofia/Jasmine

Sv: hejhej!

varsegod ;) jag brukar också få små hang ups på vart jag känner igen skådisar ifrån =) och tack för komplimangen. Jag gillar din bloggdesign ^^