17 år

Har lyssnat sönder Veronica Maggios äckligt bra låt idag, 17 år, och jag älskar den lite mer för varje gång jag lyssnar! Och den får mig att fundera över, vad gjorde jag själv när jag var 17 år?

- jag kom ut som bi för vänner och la familia, jag blev kär för första gången, jag "ordnade" fester vid rävudden, jag planterade hela diskhon full med snodda blommor (eller var jag 18 då?), jag blev förälskad och träffade min första flickvän, jag var på min första suparresa, jag hängde grymt mycket med ht, jag färgade håret som ola salo och jag skaffade linser.
 




- tror det var här denna pose startade!

3 kommentarer
Sophia

Haha.. Ola Salo-håret kommer jag ihåg! Har du bilder?! det var snyggt, eller?! =)

Anonym

du ser tysk ut och det är inget illa menat

car0 - passion for passion

tack, men jag är enbart svennebanan, same och lite valon! :)