alltid redo

När vi skulle ta emot vårt bagage framme i Barcelona hade flygplatsen gjort en kul grej - fyra plans samtliga bagage från fyra olika länder, hamnade på ett och samma rullband!
- och jag som redan har dödsångest inför detta moment, fick stor panik och bokstavligen hängde över bagagebandet samtidigt som jag spanade efter min väska - en weekendväska i svart, originellt!

Min väska kom, så jag slet upp ytterfacket och fann en näve kondomer!! Dansade lite och skrek - Woho, det är kondomer här! Det är min väska!!

Syster väste fram denna kommentar: Men Caro! Folk förstår ju vad du säger!! Det heter ju samma sak här! Nu går vi!!

Vad kan man säga mer än att jag alltid är redo?! ;) Nu bodde vi iofs i ett skyffe, så liggmöjligheten var ju noll. Men man vet aldrig när man kan springa in i ett blivande ligg, så ta alltid med dig kondomer!
0 kommentarer