blogawards ikväll

- och jag ser mest fram emot att få träffa fina Hannah, prata sex, snusk och få fina tips! Älskar denna fina kvinna! Förutom Hannah så är det ju alltid kul med mingel, gratisprylar och små ätbara ting, kan nog bli trevligt ikväll :) 

Kommer ungefär ha på mig detta + röda läppar! Enkelt, snyggt och inte för uppklätt. Typ så jag kommer se ut resten av sommaren. 


- jag framför La Segrada Familia, mitt i en vägkorsning precis innan det slog om till grönt. Vad gör man inte för en bra bild?!
3 kommentarer
Maria - livet i Milano ☆

nej inte flytande men jag pratar nästan bara italienska med pojkvännen nu :)

Rebecka

Tack!! Jag har målat den

MATILDA

tack så mycket ! :D jag kommer inte ihåg vilken sida det kommer från , men ordspråket kommer som ett stort klistermärke man sätter fast :D