citat pappa

Då jag inte träffar pappa allt för mycket gäller det att uppdatera honom om det allra senaste, så jag babblade på om det senaste som hänt i livet, och pappa lyssnar snällt tålmodigt:

C - Så slutligen, glöm att jag tänker svara! Han är ett as, och han är inte ens värd ett svar!
P - Mhm...
(och sen byter vi ämne till att gnälla på folk som kör dåligt och jag uppmuntrar pappa att tuta på allt och alla!)
Låååååång tystnad och sen tutar pappa glatt!
P - Oj då, jag kom visst på att jag kunde tuta, sådär 8 månader senare! (och sen fnissa han nöjt!<3)

Medan vi bär kökssoffan så berättar pappa hur viktigt det är att man kan bära på rätt sätt...

P - Jamen Caro, det är viktigt! Man måste kunna bära saker på rätt sätt, det går inte annars!!
C - Nej nej, bra pappa.
P - Hörru du den där - - -, han kunde ju verkligen inte lyfta! Jag tror nog din syster höll på att kissa på sig när han skulle bära den där soffan, HAHA det gick ju inte! Nehedu, man måste kunna lyfta!


- lilla fina pappa!

3 kommentarer
Ida

Naaaw, och ni är sjukt lika=)

Sophia

Pappa är bara för komisk! Tror du inte att han skulle kunna passa som stand-up? Eller han kanske är lite för seg för det..?

Jenny

Japp, din syster höll på att kissa på sig när ... skulle lyfta soffan, och fram för allt VÄNDA den i rätt läge för att komma ut genom dörren. Galet!