colour of love

Så, nu har jag skickat en intresseanmälan till att bli informatör för Colour of Love!
- som är ett samarbete mellan RFSL, RFSU och RFSL Ungdom och är en kampanj om säkrare sex!

Är du intresserad av sexualpolitik, sexualitet och säkrare sex? Då kanske du passar bra som informatör. Kampanjen fokuserar på samtalsbaserade metoder inom uppsökande verksamhet och det innebär att du som informatör aktivt söker upp personer och leder samtal om sex, njutning och säkrare sex.

Åh, det verkar så jäkla bra och intressant, jag vill verkligen komma med och bli informatör! Finns det något jag verkligen tycker om att snacka om så är det ju säkrare sex, sexualitet och hur man ska kunna njuta av sex på ett skönt och säkert sätt!

Så håll tummarna för att jag kommer med!

7 kommentarer
Ida

Jag håller tummarna för dig, hoppas det går vägen=)

linn andersson

svar, haha tack så mycket! :)

håller tummarna för dig! :D

Ellen Schutz

sv; ja visst är den :) super fin till sommaren !

-haft en bra helg?:)

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ja visst :P har laggt upp tvp till nu ::D

Selina

Lycka till!



//Love Selina

V e r o n i c a A n d e r s s o n ♥

lycka till vännen :)

Tova

Dagens fråga:



Borde det inte vara lika ohyfsat att kalla nån för mager som att kalla nån för fet?