day off

Älskar dessa undies, fyndade här i sthlm men som tagna ur senaste kollektion från Victoria Secrets! Det är sånt jag kallar vardagslycka! De små rosetterna på sidan är så söta och bryter av mot det svarta sidentyget, love!



Idag är jag leeeedig, så jag ska snart bege mig in mot stan för en lunch med mamma :) el jag ska äta och hon lär sitta och dregla! 

Senare under dagen ska jag möta upp Ernst och vi ska på Dildoutställningen! Det ska bli så jäkla spännande och jag är astaggad! Tänk er va, en hel utställning som bara handlar om sexleksaker, dildos och massa annat sexigt ;) 
3 kommentarer
Madde

Tack tjejen. Jag försöker att bjuda lite på mig själv ;) Snygga underkläder du handlat! Hur mår du idag? kram

Cissi

Tjohooo, ha det så kul :)

Anonym

Du caro.

Sexiga underkläder du har.DAMN;)Både bh och den svarta g-string.

Du har en snygg kropp.

När få vi se nån sexig sida av dig.