dejtingregler a la SATC

"Du vet väl om att det tar halva den tiden man varit tillsammans med någon, att komma över den personen" - Charlotte York, SATC.

vilket borde innebära att jag har exakt 5 dagar kvar innan jag ska ha kommit över Mr X. Vi hann träffas i exakt en månad, och som den datumnörd jag är påpekade jag det ironiska att det tog slut exakt en månad efter att vi träffats...Jag vet inte om jag tror på denna dejtingregel helt och hållet, för det finns andra som jag dejtat/legat med betydligt längre och som jag glömt och förträngt en kvart efter uppbrottet.
- men detta, jag vet inte varför, men han liksom finns kvar och vägrar försvinna. och jag saknar honom. Så jag tror nog det kan ta några fler dagar än fem att komma över honom helt.

4 kommentarer
messan

Vissa personer fastnar man liksom för...oavsett om man vill eller inte...då tar det lite längre tid.



Skagen är grymt gott:)!

Kram till dig

Cissi

sv: Visst är det så, kärlek är det finaste :)

Hoppas du också finner den rätta en vacker dag, det gör vi nog alla för eller senare, tror jag :D

Helene

Tack för dom fina orden : )

Nu har jag lagt ut klänningen framifrån !!!!!

Ha en bra dag.

Kram Helene.

Ida

Vissa människor fastnar mer än andra, inte alla har det där lilla extra! Så den där regeln tar jag med en nypa salt...