det är jag som är döden!

Jag överlevde 11h jobb, 3 dagar i rad, och jag har så ont i magen efter alla äpplen och energidrycker! Skulle jag ha en mat-och-sov-klocka skulle den vara helt uppphuckad nu - jag har levt på äpplen, morötter, choklad, sovit alldeles för lite och jobbat galet mycket!

MEN - vi har fått en ny kollega på daglivs, och jag känner bara: Gud, hur mycket vill du jävlas med mig?! Räcker det inte med att jag är kollega med ett gammalt ligg och ett fyllehångel, och nu en gammal klasslkompis!!
- ledtråd: han är gaaalet snygg, löjligt smart och i princip bäst på allt han provade på! Vi såg honom som en löjligt skrytis, men konstigt nog blev han älskad av alla!! Kan ni gissa vem det är?!


yeah, så här jävla snygg är jag på jobbet! Och ja, lilla my-tofsen går hem hos gamlingarn!

0 kommentarer