gamla ligg...

Jag tycker det kan vara ganska kul att springa in i gamla ligg, det blir en speciell stämning typ "tja, vi har legat, varit nakna tillsammans och nu står vi här helt påklädda vid fruktavdelningen och pratar väder..." haha! Man har varit med varandra och delat något naket och intimt - för att sen bara vandra vidare i livet! Ganska läckert upplägg enligt mig.

- iaf, varje gång jag jobbar på daglivs springer jag in i ett ligg (I know, största klyschan ever att ligga med en kollega! + hånglat upp hans bästis!) och det är lika kul varje gång! Haha, idag sprang han liksom in och ställde sig i mjölkkylen efter ett snabbt hej?! Känns som att det kommer bli en rolig månad på daglivs, snacka om att jag ska teasas med honom...


ps. förövrigt kan jag meddela att jag uppgraderar mig en nivå inom företaget, och om chefen medtycker så kommer jag förhoppningsvis bli en av de helgansvariga på daglivs framöver! Endast företagets största butik, så fan vad jag är bäst!
0 kommentarer