gammalt ligg forts.

Jag sprang in i honom idag igen och det slutade med att vi stod och hängde i mjölkkylen, han plockade varor och jag försökte få tiden att gå. Han har nyligen flyttat så han pratat på massa om sitt nya ställe och område, så det sluta med att jag bjöd in mig själv på en fika!
- och han är så jävla söt när hans kaxiga stil övergår till ett leende och rosa toner när jag är framåt.

Vi kom iaf fram till att vi förmodligen kommer ses varje helg framöver + att vi båda förmodligen kommer jobba dömycket i sommar på samma ställe. Alltid kul att jobba där man kan hänga med någon söt :)

Hur hanterar ni gamla ligg? Kan ni prata, blir det pinsam tystnad eller totalignorerar ni varandra?
2 kommentarer
Sophia

Men alltså, vem är det här..?!

car0 - passion for passion

haha nästa gång du är på daglivs ska jag peka ut honom!! ;)