godnatt.

Jag är fan helt slutkörd, fick nyss en adrenalinkick och tänkte springa in till sergel för att kunna delta i demonstrationen för "Ship to Gaza"  - men jag har fått punka.

Det är bara så mycket tankar som bubblar, jag orkar inte engagera mig i människors ovilja, jag vill ha sommarlov och slippa stressen, och dessutom så börjar jag bli lite nervös inför mitt läkarbesök imorgon.


Jag minns fortfarande den där djupa sucken när min läkare glatt sa "men då ses vi igen då Caro vecka 14" - och det är imorrn! Tiden har bara försvunnit, jag har kickat sönder allt virus och är numera virusfri! Gode gud, allah, Zoroasternas Herre - gör så att jag får förkorta min behandling och gör så att min läkare bara har fina saker att säga imorgon.



Så nu tänkte jag bädda ner mig, äta lyxig matlåda från mamma och gräva ner mig i någon chiclit.
3 kommentarer
Hanna Linea Jönsson

haha tack :)

Jennie

jag håller tummarna för att läkarbesöket ska gå bra imorgon :)

Sandra

sv: Tack så hemskt mycket! :0)



Ska kika runt lite i din blogg - Jättekul att du "hittade in till oss"!!

Välkommen tillbax!