"jag har precis haft sex som en man"

- så lyder ju den berömda kommentaren som Carrie säger i det allra första avsnittet av SATC. Att ha sex som en man betyder att man gör som hon gör, stöter på ett gammalt kärleksragg, bestämmer plats, går dit och ligger, får den njutning man vill ha och sen springer man därifrån innan eftertexterna kommer...

Nu vet jag ju inte riktigt varför just männen ska få ha patent på kravlöst och njutningsfullt sex, det håller jag ju inte direkt med om! Men man får väl ha i åtanke att det var usa och mitten av 90tal.
   Enligt mig kan både kvinnor och män syssla med denna typ av sex till både höger och vänster, så länge man inte knullar bakom ryggen på någon och använder skydd är det bara att köra på! ;)


Hur det var?! Så jäkla bra! Jag vet inte vad den där mannen gör med mig, men det är så löjligt bra och skönt att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Det är ett sexuellt samspel som bara pumpar ut njutning, passion och kåthet! Jag har aldrig varit med om bättre sex, sååå bra!!


ps. enda minuset med kvällen, att vi båda är sådana som prioriterar sex framför sömn, så det blev väl max 3h sömn inatt... Yes, perfekt upplägg inför ett 12h pass!
0 kommentarer