kerstin thorvall

Jag tror jag har hittat kvinnan i mitt liv - Kerstin Thorvall!

Nu är ju hon iofs död sedan några veckor tillbaka, men jag håller just nu på och läser en av hennes böcker - och vilken jäkla powerkvinna det är! Hennes sätt att skriva om kärlek, känslor, sex, passion, kvinnor, kåthet, frustration, smärta - alla dessa känslor som bara bubblar runt i kroppen och som man så gärna vill lära sig tämja men som bara går sin egen väg, allra helst på samma gång - allt detta beskriver hon så löjligt bra och med en äkthet som ger mig gåshud!!

Vad jag förstått var det just denna typ av litteratur hon skrev, äkta och nakna betraktelser av vardagslivet, men en röd feministisk touch, kvinnlig kämparglöd, öppet och vackert om sex, kåthet, passion och kärlek! Åh så mycket kärlek och sex boken innehåller!


- så jäkla fantastisk kvinna! Fan att hon han dö innan jag han upptäcka henne, får väl gå till hennes grav och ösa ur mig all min kärlek istället!
3 kommentarer
Rosa Parks

Kvinnan i ditt liv säger du? Du är väl medveten om att hon är en pedo-/hebefil som köpte sex av småpojkar under sina resor i afrika?

car0 - passion for passion

Nej det visste jag inte. och vad är en hebefil?

Rosa Parks

Det finns ju givetvis inga vittnen till hennes barnsamlag, men majoriteten av manliga prostituerade i bl.a. Gambia är minderåriga. En hebefil är någon som dras till pubertala barn.