knullträdet!

Åh, jag fullkomligt totaldyrkar dessa små upptåg och intiativ i kampen mot HIV och könssjukdomar! Senast i skaran ligger mig lite extra varmt om hjärtat, då detta är en fråga jag själv brukar tänka på - hur många har jag egentligen legat med?!

Man tar liksom sin egen siffra xx, lägger till dessa personer och sen räknar man ut på ett ungefär hur många de i sin tur har legat med - och tillsammans bildar detta ett träd! Så jäkla läckert och väldigt L word ;)

MEN - syftet med detta träd är ju såklart att få svart på vitt hur många man legat med, och väcka tankar kring säkrare sex, hur många kan bära på en könis och hur skyddar man sig bäst i olika situationer?! 




ps. gå in på denna länk och räkna ut hur dit eget knullträd ser ut!! Om ni är snälla kanske jag avslöjar mitt eget träd, eller jag vet inte ens om jag vill se hur jäkla många trädar som sticker ut här och där... ;)
0 kommentarer