lets do this.

  • har precis överlevt ett 12h pass, och är sådär trött att jag inte riktigt vet vad jag gör. Dessutom kör jag ungefärligt samma pass fre, lör och sön.
  • fick idag ändrad medicinsk dos efter överlägning av läkare och sjuksyster, vet faktiskt inte vad det betyder eller innebär. Vet bara att jag just nu har alldeles för lågt hb och jämt trött.
  • imorrn är det veckorevyns blogawards mingel, och jag ser mest fram emot att få träffa fina Hannah! dessutom sitter ju inte en goodiebag fel.
  • jag älskar att det inte existerar någon sorg eller smärta, utan att det enda som pumpar runt i kroppen är ren och ärlig skadeglädje...
  • är hos mamma och ska ta ett långt skumbad och försöka komma tillbaka till livet - sen ska jag ladda över och gå igenom alla bilder från Barcelona!
1 kommentar
Sophia

Vad an denna medicinändring? Jag ringer dig så snart jag vaknat. Kris kan man säga.