muerte vaa?!

Imorrse när jag vaknade så kände jag bara - "fan vad jag inte kommer vara en bra fröken idag!" max 3h konstant sömn fyra dygn i rad gör en ganska mör...
- men jag överlevde jobbet och direkt när jag kom hem gav jag mig ut på en timmes powerwalk med en jäkla massa powerövningar längs vägen, såg säkert ut som en jäkla tönt i bara tshirt, leggins och solglajor - men fan vad härligt det var! Hur kan man vilja sitta inne och uggla när solen skiner?!

Förövrigt så insåg jag efter att jag packat upp hela resväskan, lagt allt på sina platser och fotat av allt - att kamerasladden är hos mamma, så Barcelona kommer senare i veckan! Tills dess får ni njuta av webcam bilder:


- fan vad jag är brun! Ett ord: morotsmetoden! I´m telling you!!


- och min middag, kokt ägg på knäckebröd. Ja, det är ungefär den nivån jag befinner mig på nu
0 kommentarer