orgasm - xstory

Boken som artikeln handlade om heter "Orgasm" och är skriven av Nicci Talbot.

Saxat direkt från X-storys hemsida om boken: Har du någonsin funderat över vad som händer i kroppen när du får orgasm? Eller varför det är lättare att få orgasm under vissa perioder i månaden? Visste du att både män och kvinnor kan uppleva åtminstone sex olika sorters orgasmer? Och att man kan få en orgasm som varar upp till tre timmar? I den här boken får du lära dig allt om din kropp och dina orgasmer. En helt ny värld av njutning väntar!

Visst verkar den intressant och bra? Så pass bra att jag skickade iväg ett tiggarmail och bad om ett recensionsex! Dock skickade jag till deras infomail, så jag vet faktiskt inte vem som får mottaga mitt fina tiggarmail, hoppas bara det är någon snäll jag känner...


1 kommentar
delinda

tack söta!



hoppas de skickar dig ett ex av boken =)