pitstop

Kör en snabb mellandlandning hemma mellan skolan och jobbet. Skrev mina timrapporter idag, och insåg att jag haft total 5 lediga dagar under maj månad, varav 4 utav dom var jag i Barcelona med syster. Det blir alltså totalt 1 hel ledig dag av 31 möjliga...
Så man börjar ju känna sig en aningens utbränd! Men det är ingen idé att klaga, för jäklar vad jag ska ha kul för alla dessa pengar sen! :)

Senare ikväll är det dags för biopremiären av SATC 2! Som jag har längtat! Det är liksom två år sen sedan ettan kom, och nu är det äntligen dags för fortsättningen. Undrar hur många av mina förutspåelser som blir sanna?!

2 kommentarer
Linda

Berätta hur filmen var!!!

christoffer

Fewlm Fewlm, Jag har redan sett fewlmen och den var jätte dålig. Eller som man säger på engelska "Bad fewlm" ska du se en bra fewlm ska du se hajen den är mästerlig.



Nej nu så ska jag ta lite östrogen, men ha det nice