röd spets

Vad är det med undies som är så fantastiskt, sexigt, eggande, upphetsande och underbart? Jag själv totaldyrkar undies i alla former och det är en av mina stora passioner! Men vad är det med dessa små plagg som får oss att gå igång? Jag som bärare älskar känslan av sexiga undies på min kropp, och betraktaren stönar njutningsfullt när han får se det.

jag öppnade dörren iklädd detta igår, och det var väldigt uppskattat... ;)


Så, vad är det med sexiga underkläder som får oss att tända? Är det överskattat eller en outforskad källa till njutning? Går alla igång på detta eller är det bara vissa?
3 kommentarer
Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

hihi tycker du :D va roligt! :D den va lite kul att göra faktiskt...



kul att du kollade in bloggen hoppas du återkommer! :D



KRAM

emsii

jadu:p bra fråga:p får väl köra iväg chri och ha tjejmiddag här nån dag:D

Johanna

Svar: Haha tack så jätte mycket! Allt bra? :D