sex-deja vú

Sprang in i min ligg-kollega på jobbet, och vi hängde ett tag vid mejeriet. Det är en väldigt avslappnande känsla att hänga med någon man tidigare varit så pass intim att man legat. Jag ser faktiskt inget konstigt med det, funkar det och är man på samma nivå - så varför inte?!

C - Så när ska du ta och bjuda hem mig på en fika då?
D - Ja du, vet inte riktigt vad min flickvän skulle säga om det...
C - Hahaha, där ser man. Så när hände detta?
bla bla bla bla
D - Så hur går det själv med kärleken då?
C - Nej för fan, jag har inte tid med sånt dravel med känslor och sånt!
D - Så du bara...
C - Japp, jag bara kör!
D - Mmm, det är fan bäst så. Så det ska vara egentligen!

Och ungefär där tror jag vi båda fick en sex-deja vú från vår dejt! Ganska spännande stämning det blev där, det är en ganska sexig kontrast att veta att man delat säng och gett varandra njutning - till att sen stå och hänga bland youghurten och hänga.
2 kommentarer
linn

vad härligt, vad jobbar du med, du säger olika hela tiden. du är bäst

Baby Deals

I recomend this site