sexigt förhör

Precis innan vi skulle in i duschen igår natt hittade han min nya bok - Sexikon, som han tog upp, fnissade lite åt och började läsa i. Sen ägnade han de kommande 15min åt att på måfå plocka ut ord, parafilier, ställningar och massa annat snusk som hann glatt förhörde mig på!
- han tycker om att jag ska bli sexolog, så vi pratar väldigt mycket sex när vi ses! Det är diskussioner, frågor, funderingar, erfarenheter, upplevelser, fantasier och egentligen allt som har någon form av förknippelse med sex som vi pratar om.

Och jag verkligen totalälskar att jag har hittat någon som jag kan dela denna öppna, ärliga och raka kommunikation med. Ingenting är konstigt eller pinsamt, utan vi kör helt öppna kort och bara delar med oss av våra åsikter, kunskaper och erfarenheter, så härligt!

Hur många där ute kan räcka upp handen på att ni kör samma sak med den ni ligger med/delar boende med/är kär i/ gift med/ tillsammans med/ dejtar/tycker om?!
1 kommentar
Ellen Schutz

sv; tackar :)) visst är den !

-haft en bra dag?