tårarna

det är något speciellt med tårar, fastän det ofta skapas pågrund av smärta, sorg, krossat hjärta, spruckna drömmer eller besvikelse - så är det något löjligt vackert med tårar.

Även om mitt hjärta fick sig en törn under vår kväll, så var det ändå något vackert över det hela, mitt i all smärta så fanns det sekunder då jag på något sätt njöt över alla tårar.
- det var så äkta, kärleksbombat, naket, ärligt och öppet!

Det har nog funnits med tårar i de flesta förhållanden jag haft, iofs mest på eget håll, men i vissa fall även delade tårar tillsammans med någon annan - men detta var något helt annat.


han grät för att han ville vara med mig men inte kunde bli kär
jag grät för att jag redan falllit men inte kunde få vara med honom
3 kommentarer
MATILDA

tack så jättemycket söte :D

Ida

Men vad har hänt gumman??

car0 - passion for passion

han den där fina killen som jag var sådär löjligt förälskad i, vi ska inte ses något mer! faaan också!!