vare fest igår eller?

Mitt hår var helt indränkt i öl, svett och cigarettrök efter gårdagen, + att fem timmars sömn efter en hel natts dansande gör ju inte direkt mirakel för kroppen!
   Så man kan ju säga att jag såg mer sliten ut än vad jag känner mig, jag är sådär löjligt glad, dansar runt till radion och fnissar åt gårdagen - älskar dessa kvällar som ger så mycket eftereffekt!


- före

- och efter


- nu ska ge mig iväg till stan och möta upp fina Ellen! Sen ska vi vidare och fira Jennie :)
6 kommentarer
li

sv: ja haha.. skulle inte våga gå på toaletten om jag hade en sånt duschdrapperi :p



tack dsm! :)

MyzaaN - Princess Pink

Tackar så mycket :D den kommer från Gina Tricot :D kram

delinda

tack =) ha en fin lördag!

Ida

Va kul att en hård kväll kan kännas värd direkt när man vaknar på morgonen;)

Linda

Jag har sovit hela dagen...for real

Anonym

Damn girl!

Bild nr2 lätt 10 av 10