nervös manlighet.

A har inte hört av sig, innan vi sågs kunde han skicka tre sms bara för att fråga hur jag mår. Kan inte låta bli att undra om detta har att göra med det uteblivna ligget?
- borde han inte fatta att jag inte bryr mig ett dugg om det? Och att jag om någon har koll på det där med sex, lust och kåthet - att dessa tre måste synka.

Jag läste en gång en artikel om porr där slutsatsen var att det inte alls är kvinnorna som är de förtryckta i porren, utan männen. Kvinnans lust till att sex loss går att fejka med lite glidmedel, medan männen är de som måste vara naturligt kåta och hårda konstant. Man kan inte fejka en hård kuk och de är de som måste ha den äkta lusten och runka sig lila.

Det är inte ofta man ser det så, men visst kan det ligga något i det? Tycker iaf att det är fegt att banga ur bara för en slapp lem.
1 kommentar
Jenny

Kanske ligger nått i det, men det är sällan man ser killarna i förnedrade ställningar, eller med en kuk så långt ner i halsen så hon nästan kräks.