news.

Konstigt nog har ju inte restan av världen haft paus enbart för att jag lämnade landet, när jag klev på planet bar jag skinnjacka och nu väntar skoteroverall och bävermössa...

Men det är lite av det som kommer ske framöver:
- testning av tandborste, vispgrädde och färdigmat från operakällaren
- informera och medverka på Världsaidsdagen på en gymnasieskola tillsammans med Olle Waller <3
- genomföra mitt samarbete med det roliga och sexiga företaget! (ska bara förstå mig på alla länkar hit och dit)
- få tag på nya numret av Veckorevyn där jag är med!! (skumpafirning kommer inom kort!)
- söka till samordningutbildning för Colour of Love
- kanske inleda ett annat samarbete med några...
- få tag på "Svenska kvinnors sexuella äventyr" av Katerina Janouch, där jag är med och skriver!

Även om det känns konstigt så är det ändå ganska skönt att vara hemma igen. Nu kör vi!
0 kommentarer