parläsning

Helgens sötaste är alla dessa par som kommer in och köper en bok tillsammans, och inte för att de är snåla (inbillar jag mig stenhårt!!) - utan för att de vill dela denna upplevelse tillsammans!
- hur fint är inte det på en skala?

De blickar ut över hyllorna, någon i paret kan ha hört om en bra bok eller läst en recension, de för en diskussion och tillsammans väljer det ut en bok som de båda sen ska läsa. Så fint.

Så nu gäller det ju bara för mig att hitta någon som delar min passion för chiclits och faktaböcker, och sen är biffen kirrad!

ps. kan detta vara ett litet sätt att hålla en relation vid liv? Liksom för att inte tappa samtalsämnen?!
1 kommentar
Ermin

Hej ,jag driver en vuxen dating sajt www.fuckdate.tk och söker just nu sexbloggare som är intresserade av att samarbeta. Om du är intresserad kan du läsa genom att besöka länken nedanför.



http://fuckdate.xxxdated.com/payout.php



Ha de bra!