sverige vs thailand

Jag promenerade till mamma efter jobbet och verkligen sög i mig av kylan, kan ni fatta att om fyra dygn är jag i thailand?! Det är lite så att jag tror att mamma kommer dra fram en biljett till typ Oslo när vi står därute på arlanda... Det är lite för bra för att vara sant.

16 dygn av paradis, god mat, sol, bad, glass och böcker! Och mamma och syster såklart<3 Jag tror fan jag kommer fälla en tår vid första middagen, riktig thaimat!! Eller ska jag göra som pappa gjorde, äta samma maträtt två gr om dagen i 14 dagar...

C - Men snälla pappa, nu har du ätit det där i en vecka. Ska du inte prova något annat förutom kyckling med cashewnötter?! Det är ju ändå exakt det du äter hemma...
P - Men lilla gumman, det smakar olika varje gång! Och gör det inte det, så gör det inget, för det är så gott!

ps. sist jag var i thailand internetdejtade jag en löjligt snygg 25åring vid namn Jonna. Jag var så förtjust i henne att jag tom köpte ett vackert halsband som matchade hennes vackra blåa ögon. Men sen glömde jag höra av mig när jag väl var hemma igen...

1 kommentar
Lotta

Tycker om det du skrev! Kul att se en del nyttiga grejer och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)