you can´t lose something you never had.

Jag och grannen beslutade att vi inte skulle ses något mer. Eller det var jag som sa det, det är så stressande med ouppklarade relationer. Och först visste jag inte om jag ens skulle bli ledsen, fast sen slog det mig - vi hade ju inte ens något, så varför ens reagera?!

När det kommer till allt som har med känslor så är jag så otroligt jävla bra på att förstora upp saker, en snöflinga kan bli ett helt jävla mount everest på en kvart. Fast inte denna gång.


Jag tänkte svara på hans löjligt flummiga sms med detta "bättre fly än illa fäkta", men jag tror han skulle bli sårad haha!

ps. han började snacka om kärlek och att den inte kunde växa, och jag tänker bara: Eeeh vaa, vi har hängt 2h, vem fan har ens börjat tänka på kärlek då?! Freeeak!
0 kommentarer