+/- 3

Det sägs att det allra vanligaste när man får förfrågan om hur många man legat med är att tjejer drar bort 3 liggpartners och killar lägger till 3!

Konstigt resonemang va?! Vet inte riktigt om jag tror det stämmer, jag tror mer att de som är osäkra på sig själv gärna breder på antal ligg, de som är ärliga säger den rätta siffran och sen de konstiga drar bort några...
- jag brukar mer säga "jo man kan säga att mellan tummen upp och pekfingret rör det sig om XX - XX" 

ps. För vad är det egentligen som definerar vad som är ett ligg och inte ett ligg? Och vi kan väl alla komma överrens om att ligg-måttet "kuken i fittan" är så jävla 50-tal!

ps 2. sist jag sa min ungefärliga siffra var på arvikafestivalen, och jag sa precis efter Mr X, och han blev typ lite ledsen när jag slog hans siffra med mer än det dubbla, hahaha!

0 kommentarer