3-dagars regeln är så jävla 90

Jag och Ellen diskuterade det häromdagen, och finns de fortfarande människor som fortfarande kör med den där tredagarsregeln?
- som går ut på att man antingen dejtat, träffats eller kanske legat - och sen tre dagar senare hör av sig för första gången!


Varför man gör det har jag ingen aning om, jag kör som sagt in med regler och sånt, men man ska väl försöka vara svår? Jag säger som Ellen "Men är det någon man träffar under en utekväll, hinnar man inte glömma bort personen då på tre dagar?!" Liksom har middagen varit trevlig, ligget skönt eller man vill ses igen - varför vänta med att höra av sig?!


ps. fick precis ett sms från A, från i lördags/söndags, vilket ger det 5 dagar? Innebär det då att jag ska vänta ytterligare 5 dagar med att svara, hahaha!
0 kommentarer