bill och bull

Så jävla mysig kväll det blev igår, massa varm choklad och sjukt mycket uppdateringar. Ibland blir det bara sådär att man inte ses, och idag värker det i hjärtat i efterskott hur mycket jag saknat att umgås med dig. Men mycket skratt och vi bestämde att detta kommer ske mycket oftare <3

Vi har ju gjort så sjukt mycket saker genom åren, finns det något egentligen vi inte gjort eller gått igenom tillsammans? första kärleken, brustna hjärtan, första fyllan, alla månader i spanien, när vi eldade upp en Ö, när vi kom ut att vi båda gillar tjejer, när vi åkte pulka i trappuppgången, när vi skulle överraska din mamma genom att limma upp ett gammalt duschdraperi i taket kring hennes säng! + alla gånger vi köpt och använt exakt likadana kläder!! Och så jävla mycket mer!


Morgonens bästa citat:
N - Fan också, jag har glömt mina enda heliga jeans hos mamma, alla jag har hemma är håliga!
C - Haha, men asså Natti hör du vad du säger?!
N - Jo jag sa att mitt enda par heliga jeans är hos mamma, alla jag har hemma är håliga!
C - fan vad jag har saknat dig<3

0 kommentarer