gynkan?!

Fick nyss fylla i en rolig enkät om vad jag tycker om gynekologer, tummen upp och tummen ner. Riktigt kul då jag tycker det är riktigt mysigt att ligga där och spreta med benen i luften medan en professionell person petar omkring i det allra heligaste.

Men jag antar att jag är ganska ensam om detta? Eller? Vad tycker ni om att springa till gynekologen? Bangar ni? Hänger ni där efter varje ligghelg? En gång om året eller har ni aldrig varit där?

Tänkte slipa på en lista om några bra saker om att springa dit, vad man kan tänka på och dela med mig av lite gulliga citat jag fått höra genom åren! Kontentan av detta är ju att gynekologer är grymma, det behövs verkligen och det är viktigt att man går dit när man behöver!

ps. nej, jag vet faktiskt inte vart jag fick gynkan ifrån, tänkte att det kanske skulle bli skojigare att gå till om det fick ett skojigare namn?!
1 kommentar
Libanalice

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings