kan man skratta bort cancer?!

Ja det kan man. Om jag visste hur jag lyckades överleva förra hösten med allt helvete, och kunde klura ut vart all jävla positivitet kommer ifrån skulle jag lätt skriva en bok som skulle slå smällkaramellerna Löwengrip och Törnblom med hästlängder.

Men istället fokuserar jag på att framtiden, och allt kommer gå så fantastiskt jävla bra. Det finns inga alternativ, det ska bara gå bra.

Dessutom har den här eftermiddagen varit helt fantastisk och jag har tillbringat flera timmar med fina Anna. Vi har besökt samtliga hm i hela stan, skrattat, flamsat och nästintill bokat in en resa till Paris! Och jag vill ta med henne till Sydamerika i några månader. Your lovely Honey!
2 kommentarer
ellen

car0luttan, vad tycker du om anti-våldtäktskondomen?

car0 - passion for passion

jag vet inte riktigt vilken du tänker på? menar du femidomen? eller finns det ännu en ny modell? Och går den ut på att offret ska ha den i förebyggande syfte är jag emot den - en kvinna ska aldrig gå och vara förberedd på att hon när som helst kan bli våldtagen! det är som att ge alla män butterflyknivar eller minibatonger för att de när som helst kan bli nerslagna av en annan man!



Det är aldrig offret som ska vara förberedd på att skydda sig - då börjar man helt jävla fel!