känslor.

Jag är nervös inför ikväll, för jag vet inte hur jag kommer reagera. Jag har faktiskt ingen aning, men det är bra att vi är på allmän plats, för då måste jag ju uppföra mig någolunda civiliserat.
- Det där med känslor är ganska jobbigt, speciellt eftersom jag har en tendens att känna ganska mycket. Som Naddi sa: "Vi vet ju hur Caro funkar, och när hon känner något, så känner hon det lite starkare än oss andra."

Jag har faktiskt funderat om jag kan ha någon form av förstorat känslocentral i hjärnan? Mamma har berättat att när jag var liten och blev arg på någon i familjen smällde jag igen dörren till mitt rum, och kom ut i helt andra kläder. Helst kalasklänning och fina halsband - och var strålande glad igen!
- för då var det ju den andra Caro som var arg, och hon med nya kläder var glad!

Så jag kanske ska ta med lite extra ombyten till mötet ikväll?
0 kommentarer