last night

Jani, godmorgon! Vilken jävla kväll det blev igår, men då jag har glömt mig kamerasladd hos mamma så känns det lite värdo att beskriva gårdagen. Men ungefär detta hände:

- halsade vodkacola ur petflaskor som 15åringar
- baren Wollmars, öl, jordnötter och 40+ som stenraggade
- gav mitt nr till en man som skulle fixa badrumsfärg till halva priset!!
- sprang till berns, stod på gästlistan (så jävla vip) och kom in snabbt
- träffade victor, snabb uppdatering och starka drinkar
- sprang in i ivo, som hade varit på viper och var väldigt full
- träffade en snygg 45+ som gav mig sin drink och puss(här dog anna lite!)
- det blev dans och låtönskning hos djn
- donken
- vinkade hejdå till anna, mitt tåg blev inställt när jag var i gullmars, vände om till mamma
- mötte "Rajtan Tajtan Allstars", grymt band i medis som jag hängde med ett tag
- tog nästa tåg hem, satt mitt emot Dennis M som inte hade en penna till mitt suduko...
- två 18åriga tjejer diskuterade killar och kärlek, jag fnissade och mannen brevid mig började också skratta ---> sen promenerade vi hem tillsammans, pratade till 05.00 och jag banga på ligg för jag hellre ville sova!

På det stora hela blev det en riktigt bra kväll på alla sätt och vis! Anna, jag kräver repris fortast möjliga!<3
2 kommentarer
Rajtan Tajtan Allstars

Kul att du gillade oss!

car0 - passion for passion

jamen shit, ni var ju löjligt grymma! :D tack för en asbra timme där på morgonen! :)